bullshit

  • Lotje

    bull shit Daar in Haaksbergen . met dat monster voertuig . Wie laat nou  zoiets op een plein gebeuren . Zoiets moet in een wei  of groot  buiten gebied . En daarbij de burger meester wist van niks .

    Zo,n man die dat voertuig bestuurde houden ze vast . Die man is helemaal in paniek

    Hij hielp zelfs nogde mensen daar, en rijd 2 a3 mensen dood . Wie zegt of dat voertuig niet iets mee was. ?Men moest die dat organiseren vast houden . Wie laat zoiets toch in godsnaam in een kleine plaats toe.

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Gonnie

    Lotje

    bull shit Daar in Haaksbergen . met dat monster voertuig . Wie laat nou  zoiets op een plein gebeuren . Zoiets moet in een wei  of groot  buiten gebied . En daarbij de burger meester wist van niks .

    Zo,n man die dat voertuig bestuurde houden ze vast . Die man is helemaal in paniek

    Hij hielp zelfs nogde mensen daar, en rijd 2 a3 mensen dood . Wie zegt of dat voertuig niet iets mee was. ?Men moest die dat organiseren vast houden . Wie laat zoiets toch in godsnaam in een kleine plaats toe.

    Ik ben het volkomen met jou eens, !!

     

    .

  • Lotje

    Crusader

    Volkomen mee eens, de organisatie is de schuldige, laten ze naar de amerikanen luisteren, die doen zoiets in een stadion achter hekken en de eerste tien rijen geen publiek.

    ja dat is zo . En wat er nu weer gaande is met die man .  hoorde dat half over de radio . Men houd die man in de gaten . hij zit dacht ik  in een aparte cel ( schandalig gewoon). Die man lijkt er bovenuit te gaan .    geen familie zien en dacht dat men zei . ( ik had visite) dus hoorde het maar half dat hij zelf een brief had geschreven . Ik kan zoiets niet uit staan . Waarom die man  , die nog uit dat monsterkwam en kwam helpen , vast zetten . ik heb er geen woorden voor ik heb meedelijde met die man . Dat ze verdomme die organisatie vast zetten .  .Straks zeggen ze nog die man had stress of zoiets …… Tis zo krom als wat ……… heel dat gedoe daar.

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    scarlett

    De feiten die nu naar voren komen zijn te ernstig om waar te zijn. De gemeente Haaksbergen gaat zeker niet vrijuit, maar ook niet de organisator en de stunter.

    oke dat de gemeente en die organisatie ook maar niet vrij uitgaan .  hun regelen alles dus moet veilig zijn . stelleke botterikken daaro

    achter de wolken schijnt altijd de zon