wereld oorlog?

  • Lotje

    Terreurorganisatie al-Nusra dreigt met aanslagen tegen de Verenigde Staten en landen die meewerken aan de luchtaanvallen op Syrië. Al-Nusra vindt dat die landen een oorlog voeren tegen de islam.In een audioboodschap kondigt de terreurorganisatie aan dat jihadisten over de hele wereld aanslagen zullen plegen als vergelding voor de bombardementen op Syrië.De VS begon in samenwerking met vijf Arabische landen dinsdag met aanvallen op doelen van Islamitische Staat en al-Nusra in Syrië. Ook in Irak voert de VS aanvallen uit op IS.

    bron NOS

    Heb zo,n vermoeden dat er een wereld oorlog uitkomt.

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ja vertrouwen in wat?? oorlog .??? Als je dat ziet en hoort  en leest . over dat ,men aanvallen ??

    Of denk jij < van komt dat komt ?

     

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    is dat van die hond?? we zitten toch in Nederland

    nou zie ik in mijn bericht iets over ,, doodsberichten staan . nou das lekker….(6) 

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    nou ja . ik wil die hond verwijderen .  en kan mijn bericht daar waar die hond staat niet bewerken . gek is dat wel . sommige berichten van mij zelf ga wel en sommige niet . hoe krijg ik nou die hond eraf??

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    Lotje

     

     

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    nee ik zat te vogelen hoe dat er af moest .

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    nee Sietse en daaronder heb ik 2 plaatjes gezet .

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ja Douce dat ging niet in de avatar  dat bewegen dat zag ik ook maar laat maar staan   en jij zie ook geen hond . hahahah   de borden hebben kuren dan . ik zie het zelf wel. ik kan bijna alles nog bewerken maar uitgerekend daar die hond staat niet .    .

    Post is bewerkt op sep 28, 2014, 9:50 p.m. door Lotje

    achter de wolken schijnt altijd de zon