PVV van Geert Wilders werkt samen met Franse grond nationaal dat niet alleen schuldig maakt aan holocaust ontkenning. Maar ERGER NOG de volgende keer worden de Overs weer aangezet . KIJKUIT VOOR DE PVV

• Karel&Janny uit Rotterdam

PVV van Geert Wilders werkt samen met Franse front nationaal dat niet alleen schuldig maakt aan holocaust ontkenning. Maar ERGER NOG de volgende keer worden de Overs weer aangezet . KIJKUIT VOOR DE PVV

De PVV van Geert Wilders

Werkt samen met de Franse politieke partij front nationaal

Van jeweetwel Le pen

Deze partij heeft zich schuldig gemaakt aan holocaust ontkenning

Nog veel erger dan holocaust ontkenning is dat die Partij van le pen .

Dat le pen zei . Nadat ik had van joodse zangers dat de volgende keer maar weer een oventjes gebouw moeten worden en dat de volgende keer de overschot weer moeten worden aangezet.

De PVV van Geert Wilders werkt samen met een politieke partij dat geroepen heeft dat de volgende keer de oven Th meer worden aangezet

Geert Wilders kan wel gezegd hebben dat hij dat te ver vond gaan en dat hij zich gedissocieerd heeft.

M als een politieke partij gezegd heeft dat ze de volgende keer de overzicht aan aanzetten.

Dan moet je onmiddellijk de samenwerking stoppen met zo'n partij

En aangezien Geert Wilders en de PVV dat dus niet doen zeg ik stem geen PVV Kijk uit

Stem Niet op een partij stemmen die samenwerkt met een partij die gezegd heeft dat de over de volgende keer weer worden aangezet

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/franse-justitie-vervolgt-jean-marie-le-pen-voor-antisemitische-uitspraak~a110ad85/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Kijk voor zo rechtse SM Hoer als Lotus en de 2 klanten Karel en Boris heeft deze waarschuwende oproep geen zin want die racisten trio stemmen toch wel PVV .Dat zeiden ze ook alle drie vlak voor dat recent FRG de stekkers deze week eruit getrokken heeft . Want Freegoodies bestaat niet meer.

Ik heb de vlag uitgehangen toen ik vandaag hoorde via de host provider dat die niet meer bestaat .

Tekst wat je nu nog ziet is wat op de server zelf staat maar t.z.t word dat ook schoon geveegd

Opgeruimd staat netjes.

Post was bewerkt op 24-01-2020 23:43 door NMature Ecolier