Griekenland schend ernstig de mensen rechten 40.000 Asielzoekers mogen geen gebruik maken van de medische zorg en ziekenhuizen. Indirecte vorm van volkeren moord

  • Permanent outdoor&bushcrafter

    Griekenland schend ernstig de mensen rechten 40.000 Asielzoekers mogen geen gebruik maken van de medische zorg en ziekenhuizen. Indirecte vorm van volkeren moord

    In Griekenland staat de gezondheid van duizenden asielzoekers en hun kinderen op het spel. De omstandigheden zijn zo slecht dat veel mensen zelfs luizen en schurft hebben.

    Sinds juli 2019 krijgen mensen in de kampen geen toegang meer tot medische zorg van de Griekse overheid..

    Al jaren is er een te voorkomen humanitaire crisis aan de gang in Griekenland.

    Er zitten nu meer dan 40.000 mensen in de kampen.

    Dat is TIEN KEER meer dan de capaciteit.

    De meeste Europese landen kiezen ervoor om vrijwel niets te doen.

    Frankrijk maakt deze week een begin door 400 asielzoekers over te nemen.

    Dat zou een voorbeeld moeten zijn voor Nederland en andere landen in de EU.

    ……………. mijn reactie hier over .

    En zo gaan wij niet om met mensen in Europa door ze medische zorg te onthouden want hier vallen dode mee.

    Griekenland zit in de e.u. En de e.u. kijkt gewoon de andere kant op.. Dat deden de mensen ook toen de joden naar Auswitz werden afgevoerd.

    Dus de a de re kant op kijken is niet iets van alleen vandaag de dag .

    Bespaar mij al de rechtse hufter praatjes

    die er mogelijk aan dit draadje gaan hangen straks.van

    Laat ze mooi terug gaan naar eigenland etcetera etcetera

    Het is namelijk zo dat alleen maar een verblijfsvergunning wordt afgegeven en dat geldt ook in andere eu-landen voor wie

    Op de vlucht is voor de oorlog of in zijn eigen land vervolgd wordt zonder dat er sprake is van crimineel gedrag.

    De rest van alle vluchtelingen die asiel aanvragen hebben een nul op het rekest en worden uiteindelijk teruggestuurd.

    Griekenland kan dus beter zorgen dat er meteen geselecteerd en uitgezocht wordt wie er wel terecht gebruik van maakt en wie onterecht gebruik gemaakt.

    Dan kunnen de mensen die terecht gebruik van maken van de asiel wetgeving ook eerder verblijfsvergunning krijgen en dan kunnen de mensen die onterecht gebruik van maken weer terug naar land van herkomst.

    Bij afwijzing heeft de asielzoeker nog recht on in beroep te gaan en beslist de rechter .

    Iemand die vanuit Afrika of zo hier alleen maar komt omdat het hier economisch welvarende is die krijgt echt geen verblijfsvergunning geen enkel uw land.

    Daar kunnen we gewoon niet aan beginnen want dan komt 80% van Afrika in Europa wonen.

    Ik gun elke arme Afrikaan die daar in Afrika woont deze welvaart maar je moet het binnen laten beperken tot alleen oorlogsvluchtelingen en mensen die vervolgd worden zonder dat er sprake is. van crimineel gedrag.

    En andere oplossing om de stroom. asielzoekers tegen te houden is veel meer geld uitgeven aan ontwikkelingshulp economische groei van arme landen als het iets meer economies daar groeit dan hebben de mensen niet zoveel behoefte meer om Europa te komen.

    Er zijn nog steeds landen waar mensen doodgaan als gevolg van gebrek aan voedsel

    Er zijn nog steeds landen waar mensen overal aan dood gaan door gebrek aan medische zorg en nog steeds waar kinderen niet de kans krijgen om eerst naar school te gaan voordat ze pas gaan werken.

    geschoold zijnt is dan ook armoede van generatie op generatie doorbreken omdat ze dan een betere baan hebben later met meer loon.

    Zo en nu ga ik koffie drinken van Max Havelaar dan zijn de tussenhandelaren uitgeschakeld en het geld gaat naar degene die er recht op heeft de boer en de werknemers op het Plantage.

    Stoppen met Uitbuiting zou ik wel een hoop armoede wegnemen

    Economische arme landen kwijtschelden zodat ze al het geld kunnen gebruiken economie op te bouwen in plaats van schulden af te betalen.

    Armoede in deze extreme vorm hem vweootzaakrt ook vaak oorlogen

    mensen gasn sneller tot oorlog over want wat heb je heb toch niks te verliezen

    Bij economisch groei en een en ander opgebouwd dan laat je vanuit de lijf om oorlog te gaan voeren want dan ben je alles kwijt.

    Kortom rijke landen moeten gewoon meer geld investeren in ontwikkelingshulp help daarin een eigen land ze zijn eigen cultuur familie behouden.

    Wat betreft Frankrijk die maar 400 mensen opneemt wat een groot land is dat ik echt weinig Dat zou wel iets meer mogen dan en dan de overige tot nu toe 39600 zo Nederland België Duitsland Oostenrijk en de Scandinavische landen land kunnen opnemen.

    Gelijk uitzoeken aanvraag terecht is en wie die aanvraag onterecht is voldoe je niet aan de criteria dan is het logisch dat je op het afgewezen en weer terug gaan wij vandaan komt.

    Het terugsturen naar eigen land van mensen alleen maar komen voor de welvaart dus economische vluchteling is helaas onvermijdelijk anders komt 80 % van alle mensen uit arme landen allemaal naar Europa .

    Oh ja en verder het rechtse geluid van grenzen dicht grenzen dicht is nog veel duurder dan mijn plan als je bij elke grensovergang weer douane neer moet zetten en grenz soldaten jaarlijks 25 miljard.

    Arme landen helpen met ontwikkelingshulp en steun landen een heleboel mensen tegenhouden Wat als ik als ik in Afrika had gewoond economisch Wat welvarende dan nu een wilde zou ik helemaal niet tegen die blanke bleek scheten in Europa willen wonen.

    Ik weet dat ik voor veel Nederlanders nu niet populair ben . Maar ik kijk internationaal en niet naar wat alleen de mensen in het land Nederland wensen .

    0.7 % van nationaal inkomen gaat naar ontwikkelingshulp maak daar 3 % van .

    Dus nu gaat van elke 100 euro belasting

    maar 70 Cent naar de arme mensen en dat mag

    best omhoog .

    Wie weet zijn wij over 50jaar minde welvarebs en dam zou steun van andere ook prettig zijn.

    Sterker nog na de 2e wereld oorlog heeft Nederland ook ontwikkelings steun uit V.S. en Canada

    Amerika gehad om de economie op te boueen

    Post was bewerkt op 24-01-2020 21:16 door NMature Ecolier

    Groeten uit dak en thuisloze bushcraft land……
    Tijdelijk alleen in NL na de corona crisis
    Buiten NL
  • Permanent outdoor&bushcrafter

    En lotus Karel en Boris haal hert niet in jullie holle harses om weer te zeggen dat ze beter in de Middellandse zee kunnen verzuipen

    Ga zelf naar hoek van Holland en verzuip alle drie in de stroom waar de maas de Noordzee stroomt . Daar was ik afgelopen woensdag nog geweest

    Post was bewerkt op 25-01-2020 00:06 door NMature Ecolier

    Groeten uit dak en thuisloze bushcraft land……
    Tijdelijk alleen in NL na de corona crisis
    Buiten NL
  • Radicaal links

    Griekenland is een facisten land

    Met kameraadschappelijke groet.