Trek de stekker er maar uit

• Dave

@Adult Schoolboy,

Wij vinden het fijn dat je er bent, graag wijzen we je op het volgende:

- Fred is per 2017 gestopt als beheerder.

- Op dit forum is het niet toegestaan om post te starten die geen/nauwlijks relatie hebben tot politiek. Uw eerdere topic https://politiek.startpagina.nl/forum/topic/2575779/infantilisme-en-juvenilisme-een-nieuwe-politieke-stroming-ageplay-en-school-roleplay-ab-dl/ zal binnenkort worden verwijderd.

- Het is niet toegestaan naaktbeelden (de foto's van de blote billen) te plaatsen op dit forum. Harstikke leuk dat je een fetisch hebt maar hou het voor jezelf!

P.s. In uw topics en berichten vertoont u alle kenmerken van een ‘gestoorde’. Hoewel het Nederlandse zorgstelsel flink onder druk staat is er vast een plekje voor je.

• Dave

*Dubbel geplaatst

• Karel&Janny uit Rotterdam

Dave

@Adult Schoolboy,

-

P.s. In uw topics en berichten vertoont u alle kenmerken van een ‘gestoorde’. Hoewel het Nederlandse zorgstelsel flink onder druk staat is er vast een plekje voor je.

Verbeter de wereld en begin bij de door startpagina uit de functie ontslagen

Boris van politiek startpagina hier en Karel van autisme startpagina .

Beide wegens wan gedrag ontslagen

Punt 2

Wat je ook van mn inhoud vind .

Ik zeg wat ik vind.

Punt 3

Wat ik schrijf wel of niet mee eens dat staat iedereen vrij.

Maar dan nog vind ik dat geen reden om mij hetzelfde toe te wensen als wat er in de oorlog met de joden gebeurt is , want dan haak ik het gesprek meteen af .. Dit soort uitspraken is nog wel door SS Fred verwijderd want zelfs die rechtse bal vond dat te ver gaan.

Tja dat zal die wel moeten als beheerder