De Nederlanse driekleurige

• DELETION_USER avatar

Zo ik heb op 4 mei mijn twee ' rood wit blauw' vlaggen half stok gehangen en vandaag hoog laten wapperen.

Vlag nooit voor individueën maar wel voor waardevolle symbolen en tradities uit onze samenleving.

Ben 100% tegen dubbel of zelfs trippel  nationaliteiten, ben niet eens een Nederlandse burger, maar als gevoelens bij deze herdenkingen voel ik me 100% Nederlander.

• DELETION_USER avatar

Ben het 100% met je eens.

• DELETION_USER avatar

Zo nu ook Sfred :

Men heeft het in Ede over een harde kern ( en zegt erbij dat het  slechts  gaat over een tiental jongere Marokkanen )…

Ook in mijn omgeving (nieteens een stad als Eindhoven of Helmond zijn in verschillende dorpen jongeren in de criminaliteit - en dan druk ik mij zwakjes op -

Toen ik nog in Amsterdam werkte ( meer dan 20 jaar geleden) was dat al toen in het westelijk gedeelte van de stad steeds hommeles…

De politiek daar wilde er niets van weten.

Heb op onze forums vaak willen verwoorden dat zachte heelmeesters het probleem van de tweede en volgende generaties alléén maar erger deed maken… politiek correct wilde daar niet over horen spreken want dan zou je discriminatorisch bezig zijn of zelfs aan haat zwaaien doen!. 

Nee want zij beweerden dat extremisten en xenophoben te vinden waren in het kamp van Fortuiyn en Wilders. 

Nu zelfs gaan ze nog een stap verder door tussen de lijnen door proberen te zeggen dat het niet eens  Wilders is, maar zijn eigen aanhang dat niet deugd!!

Moslims moesten niet voor hun geloof aangevallen worden…..  wat ze niet konden bedenken  is het feit dat een harde politieke aanpak in hun eigen afkomst - cultuur - ligt, en niet in die van zachte heelmeesters waar onze politieke correcte elites zich steeds op beroepen.

Een verbond tussen moslims en joden (wat ik hoop) acht ik niet onmogelijk ( Israël heeft niets van de EU te verwachten ). En als ik Elia op het bijbel forum mag lezen : is de Islam er gekomen vanwege het christianisme ( niet het echte geloof in Jahweh, maar …etc…  hoezo???

Toch, zo een religieuze verbond zou de ondergang inluiden van het politieke correct denken van onze elites en de verdere teloorgang van de EU inleiden , ook dat politieke denken over ons (slecht)  verleden in Europa als coloniale mogendheden…

De mogelijke president in spe van Amerika (Trump)  begrijpt beter dan de gevestigde politiek wat er werkelijk gaande is in de wereld  Maar dat hoop ik, dat hij in de voorverkiezingen zijn spelletje speelt…De toekomst zal het bewijzen of niet… 

Afstand doen van knuffelen en orde op zaken brengen, zodat Europa het heft in eigen handen neemt…. Dan pas zullen generaties allochtonen zich hier aanpassen aan onze waarden en zich thuis voelen. 

• Dave

testbericht

• Dave

testbericht

• n uoygtuy6fg

De driekleur, wit is geen kleur.

• Dave

Beste N Uoygtuy6fg,De term driekleur (officieel “nationale driekleur”) wordt gebruikt door onze overheid om onze vlag aan te duiden.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Nederland

• n uoygtuy6fg

De overheid is ook een leugenaarsbende, het is 2 kleur, driekleur is een leugen.

Rood blauw, meer is er niet wat kleur betreft.

Wit is blanco.