Erg stil hier

• DELETION_USER avatar

Ton

Nou daar ben ik het helemaal niet mee eens Fred. Er was/is hier een duidelijke voorkeur voor de PVV en de rest was klote of wil je dat ontkennen ?

maar waar het om gaat is , is het forum nog levensvatbaar ?

De rest was, nee mijn vriend IS en dat wordt elke dag steeds meer duidelijk. Laat de SP en de PVV het maar eens doen, altijd een grote mond langs de zijlijn. De geijkte partijen moeten eens goed op hun klote krijgen bij de volgende verkiezingen. En halen deze twee partijen de meerderheid en zij doen daar niets mee, dan hebben zij gelijk geen bestaansrecht meer is mijn mening. 

Levensvatbaar? De tijd zal het uitwijzen. 

• DELETION_USER avatar

Ik wacht op de reactie vän een bëpäalď iemand

• DELETION_USER avatar

Ton

Ik wacht op de reactie vän een bëpäalď iemand

Ik wacht mee. ;) 

• DELETION_USER avatar

Hij durf niet meer denk ik

• DELETION_USER avatar

Ton

Hij durf niet meer denk ik

Blijven wachten, ^^D 

• DELETION_USER avatar

Ja, vreemd ik wacht ook op die reactie

• DELETION_USER avatar

Jullie verwachten kennelijk dat ik dan ineens weer heel vaak aanwezig ben :)

Met gelijkgestemden bedoelde ik dat de enkele keren dat ik nog keek ik vrijwel alleen PVV geluid tegen kwam. Dat mag hoor, maar ik heb er niet zo'n zin meer in. En er weinig prikkers, dan weet je al snel wie wat gaat zeggen.

Ik werk tegenwoordig op een SBO Scarlett, dus Nepal is een beetje uit beeld eigenlijk. Maar ach, werk vinden als je de 50 al gepasseerd bent, dat is meer waard dan af en toe een tripje naar de Himalaya.

• DELETION_USER avatar

Toen ik 50 werd heb ik gekozen voor een nieuwe job ( een beetje noodgedwongen omdat ik vanuit de hoofdirectie van het concern een financiële jongbloed uit Nijenrode boven mij kreeg… ( dat werkt dus niet:  heb eieren voor mijn geld gekozen en ben vertrokken!)  In overleg met mijn levenspartner die ook een goede baan had hebben wij uit onze  gezamenlijke liefhebberij ons nieuwe  job gemaakt, zij was ook toe uit aan een nieuwe uitdaging omdat zij net als ik in de jaren 90 vorige eeuw niets zagen in de ‘globalisering’ hoe dat toen uitpakte. Van de switch van werknemer tor ondernemer  pluk ik nog steeds iedere dag de vruchten en gaat nog steeds met voldoening naar mijn werk (inmiddels 71 jaar oud).

Waar staat SBO voor?

Ach, weet je, ik lees meerdere kranten en kijk niet naar Televisie NOS en praatprogramma's , luister naar BNR radio die ik enigszijns waardeer en anderzijds walg. Maar ben wel politiek betrokken in het Nederlands debat. De stem van niet politieke correcte partijen heeft mijn voorkeur, tot zo ver dus.

Jammer dat het politiek platform niet meer is wat het geweest is, v maar ben blij dat het referendum over Oekraïnie heel veel heeft losgemaakt in het goede : van ieder denkbeeld valt wel wat iets te zeggen!

• DELETION_USER avatar

Speciaal Basis Onderwijs. Ik was voornamelijk huisvader, dus had geen baan en ineens wel voor een aantal (23) uur per week.

• DELETION_USER avatar

Tja,

Daarom ben ik onconventioneel en tegen de gevestigde orde.

Wanneer je geld afdraagt aan belastingen hoop je dat het geld zo goed mogelijk en effectief besteed wordt.

Bezuinigen op menskracht in overheiddiensten vindt ik het ergste.

De taak van publieke overheid is het landsbelang en daar mag nooit op bezuinigd worden : kijk wat er gebeurt op departementen als Veiligheid en Justitie, kijk wat er gebeurt bij politiediensten, bij de marechaussée , erger kan het niet. En wat is er niet de afgelopen jaren allemaal bezuinigd op Defentie.

De eerste taak van de overheid is toch  de veiligheid van haar burgers? of niet dan ? En dan heb ik het nog niet eens over de zorg.

Kennelijk wilt men niet denken naar  de burgers van dit land!