Alles werkt weer naar behoren.

• DELETION_USER avatar

Het heeft (te) lang geduurd en als het goed is werkt alles nu naar behoren. Als iemand niet in kan loggen laat het ons direct weten via rotterdam0101963@hotmail.com zodat wij het weer door kunnen geven aan Samona/Startpagina. Vriendelijk groeten,Henk.

• DELETION_USER avatar

Ging het in de politiek ook maar zo Henk, even een mailtje en klaar is Kees.

• DELETION_USER avatar

Het doet het !, eindelijk (voor de zekerheid had ik het mailadres op een papiertje gekwakt) :) 

• DELETION_USER avatar

Vreemd de reakties van 13 en 14 april zijn niet te zien in de topic's :(

Mss kan ik maar beter niet meer reageren want daarna gaat het altijd mis ;):D

• DELETION_USER avatar

U kunt hier niet meer reageren. U bent aangemeld bij Sanoma wegens wangedrag, stalking, smaad, laster en het bedreigen, stalken via internet van minderjarigen. Sanoma of de beheerder verwijderd u berichten. U heeft hier geen toegang meer. 

Post is bewerkt op mei 1, 2016, 8:08 p.m. door hkortekaas

• DELETION_USER avatar

Lotus

Het gaat niet mis. Alles van Ludwig/Boris en antwoorden op hem worden verwijderd door Sanoma of de beheerder. 

• DELETION_USER avatar

Sfred.
    Lotus

Het gaat niet mis. Alles van Ludwig/Boris en antwoorden op hem worden verwijderd door Sanoma of de beheerder. 

Ludwig is een zieke geest die vol rancune toont, en waarom?

• n uoygtuy6fg

hoe kan deze topic bovenaan staan? manipulatie!

• Lotatje

Dat is niet zo moeilijk :D De topic is is vastgezet om bovenaan te staan, dan gebeuren dit soort dingen :D:D:D  

Het werkt naar behoren en er schrijft nauwelijks iemand, waarom?!