Boris

• DELETION_USER avatar

Beste forum leden, momenteel heeft het geen zin om op Boris te reageren. Zijn berichten worden ten allen tijden verwijderd. Boris heeft in het verleden diverse haatmail en dreigmail gestuurd naar diverse forum leden waarvan Sanoma op de hoogte is gebracht. Daarvoor heeft Boris een ban en worden zijn berichten verwijder.U als forumlid vind dat hij weer kan worden toegelaten zullen wij daar rekening mee houden met ons besluit om eventueel Boris zijn ban op te heffen of te handhaven.  

• DELETION_USER avatar

De vraag is, wie heeft het nou niet aan de stok gehad met Boris? Van mij mag hij in de ban blijven om persoonlijke redenen.

gr. Lotus

• DELETION_USER avatar

Haha, je bent mooi door de mand gevallen met je reactie op Nicky. Eerst als hkortekaas reageren waarna je bliksemsnel die reactie verwijderd hebt en exact hetzelfde bericht weer hebt geplaatst als Sfred.

• DELETION_USER avatar

Boris!

Haha, je bent mooi door de mand gevallen met je reactie op Nicky. Eerst als hkortekaas reageren waarna je bliksemsnel die reactie verwijderd hebt en exact hetzelfde bericht weer hebt geplaatst als Sfred.

Haha, ik denk dat jij het afgelopen jaar niet goed heeft opgelet. Alleen de beheerder kan berichten aanpassen en verwijderen en is de mogelijkheid er niet meer om moderators aan te stellen. Oelan en ik hebben op vezoek van de beheerder toesteming om via zijn inlog te helpen met modereren en zodoen kan je mij of Oelan zien onder de inlog van Henk. Geloof het of niet, diverse folrumleden weten dit. Dus hier ga je weer op je plaat met je haha.

• DELETION_USER avatar

Oelan en Sfred, het duo Peppi en Kokki ^^D 

• DELETION_USER avatar

Boris!

Je vergeet Oelan Batoer en ga je die nu weer gelijk haatmail suren, gekkie?

• DELETION_USER avatar

Sfred.
    Boris!

Je vergeet Oelan Batoer en ga je die nu weer gelijk haatmail suren, gekkie?

Check je spelling even, je raaskalt weer. :D 

• DELETION_USER avatar

Boris verveelt zich en dan moet je altijd heel goed oppassen!!  

• DELETION_USER avatar

Nicky

Vertel?

• DELETION_USER avatar

Boris!
    Nicky

Vertel?

Hee debiel ga je nu weer iemand zijn kind er bij verterkken. Het is zo jammer dat het van het forum lid niet bekend mag worden wat jij geflikt hebt, dan was in 1 seconde afgelopem met je hier en op meerder forums.