Wat heerlijk dat Europa één is.

  • CU

    Hier in Zuid-Frankrijk waar het al een week lang ongeveer 30 graden is heb ik gisteren even de benzinetank van de auto gevuld voor 151 eurocent per liter. dat is inclusief wegenbelasting. Moet je in Nederland eens om komen.

  • Itheka

    Ik ben jaloers op je!:) Woon je daar of ben je op vakantie?

  • CU

    We zijn slechts met vakantie. Het is prachtig weer. Gisteren een spectaculaire onweersbui meegemaakt.

    Zondag maar weer naar huis als we ons optrekje hier weer winterklaar hebben gemaakt. ( niet aan de belastingdienst vertellen hoor. Hebben we eerlijk voor gewerkt.) ;)

  • Itheka

    “Slechts met vakantie”

    Heerlijk voor jullie, Geniet ervan zolang het mogelijk is.:)

  • Klaas Vaak

    Van een voormalig Irakees hoorde ik dat je daar voor minder dan 1 dollarcent per liter kunt tanken.

  • CU

    Onderweg naar huis in Luxemburg ook de tank maar volgedaan. 131 eurocent per liter. Meteen ook maar een paar emmers, 5, shag gekocht. En we hadden in Frankrijk al 35 liter wijn en 3 liter whisky ingeslagen.

    Na een kilometer of tien, net voor Trier, grote totaal controle door de Duitse douane. Wachttijd op de snelweg was ongeveer een half uur voor we aan de beurt waren.

    Wat heerlijk dat Europa één is.

  • Scarlett 2de

    En hoeveel bekeuringen zijn er nu op jouw vloermat gevallen?

  • axel

    Ja CU stopt net terwijl het spannend werd.

  • Scarlett 2de

    Het zal me benieuwen of hij bij thuiskomst veel bekeuringen op zijn mat heeft aangetroffen:D

    http://www.ed.nl/algemeen/binnenland/franse-bonnenregen-door-te-hard-rijdende-nederlander

  • ¥ Lotje ­­¥

    hahha ja wil ik ook weten