Beatrix met hoofddoek

• Anonymous avatar

DEN HAAG - Met het dragen van een hoofddoek tijdens een bezoek aan een moskee in de Verenigde Arabische Emiraten legitimeert koningin Beatrix de onderdrukking en discriminatie van vrouwen. Dat stelt de PVV.

In eerste instantie dacht ik toen ik deze foto zag: Moet dat nou? Maar na enig nadenken en overleg met mijn betere helft ben ik tot de conclusie gekomen dat als wij van buitenlanders verlangen dat zij zich aan onze regels aanpassen, zij dat in hun eigen land ook van ons mogen verlangen.

Dus, hoewel ik meestal wel achter Wilders sta, vind ik dat hij hierin geen gelijk heeft.

• Anonymous avatar

Geertmans verkoopt meestal de grootst mogelijke onzin. Nu ook weer!

• Anonymous avatar

Belachelijke vertoning, je ziet ze denken “moet dat nou”. Maar ja als je naar zo'n land gaat weet je wat je te wachten staat, kennelijk vindt ze het leuk want ze is hier al voor de 2de keer in een paar maanden tijd. ;)

• Anonymous avatar

De financiële belangen zijn groot daar voor het Koningshuis.

• Anonymous avatar

En voor de economie want Beatrix beslist niet alleen dat zij daar heen gaat.

En voor die blerende PVV-er

• Anonymous avatar

Als je besluit naar zo'n land te gaan, dan houd je je ook aan de plaatselijke beleefdheidsregels. Logisch dus dat ze hoofdbedekking dragen.

Maxima ziet er zo wel leuk uit . Beatrix associeer ik met iets uit Star Trek. Beem me up Lex ! :)

• Anonymous avatar

Als je een kerk wilt bezoeken dan zijn er ook kledingvoorschiften en zo zal het met een moskee ook wel zo zijn. Dus als Beatrix een moskee wil bezoeken zal ze er niet onderuitkomen, lijkt mij. Na dat bezoek zal ze toch weer die kleding hebben uitgetrokken?

• Anonymous avatar

Inderdaad, en wanneer je in bijvoorbeeld Thailand een tempel bezoekt dan trek je ook je schoenen uit.

En ook daar zijn er kledingvoorschriften, geen korte rokjes en blote schouders en liefst geen korte broeken.

• Anonymous avatar

Waarom belachelijk? Wanneer je in bijvoorbeeld Thailand een tempel bezoekt dan trek je toch ook je schoenen uit en pas je je kleding aan?

• Anonymous avatar

En eigenlijk heeft dat ook niets te maken met de kleding.