huidige kabinet

  • J.W.

    Ik ben heel benieuwd hoe lang dit kabinet het gaat houden. Ergens hoop ik dat het zo snel mogelijk op zijn bek gaat. Die Wouter Bos had in de oppositie wel zo'n grote bek maar ik denk dat hij typisch een gevalletje is die het niet aan kan. Ik heb Wouter Bos tenminste nooit iets zinnigs horen zeggen. Het enige wat ie kan is over al op kankeren maar hij weet nooit hoe het dan wel moet. En dat heeft dan een ministerspost. hahahahaha. Ik vergeet ook nooit hoe Hans Wiegel gehakt van hem maakte in een debat. Wouter droop af als een bang schooljongetje.

  • Tal1970

    Zeker vergeten hoe de PvdA(socialen) gehecht aan het pluche is? Die doen alles om daar te mogen blijven zitten… En aangezien Balkie ook geen ruggengraat heeft getoond en blijkbaar een ordinaire plucheplakker is geworden, vrees ik dat ze pas vallen wanneer het hen uitkomt… en niet wanneer ze zouden moeten vallen (gisteren :D ).

    En naïef Nederland vindt het allemaal wel goed hoor, want die lafaard Wouter B. die kronkelt in allerlei bochten om het “plebs” tevreden te houden. Maar ook al is 51% van de bevolking voor punt X dan nog zullen zij punt C vasthouden :D

    En ondertussen worden de mensen bang gemaakt voor de “Global warming” en dat er daarom zoveel belasting overal geheven op moet worden… en waarom omdat ze anders de belachelijke begroting niet rond krijgen…

    IPV Polen hierheen halen de uitkeringen stoppen…. dan hebben die geen geld meer en kunnen ze de klusjes gaan doen die de Polen nu doen… Dat blindelings Polen hierheen halen is wel het domste wat ze kunnen doen… de volgende kolonie die komt profiteren… natuurlijk zullen er goede tussen zitten.

    Het wordt tijd voor een nieuw beleid!

    A) Opheffen Schenge bestand, dicht die grenzen en weer controle uitvoeren.

    B) Actvering dienstplicht voor 3 jaar en voor iedereen tussen de 18 jaar en 24 jaar (opkomst) ongeacht geslacht, fysiek en afkomst. Zullen ze Weer normen, waarden, samenwerking en discipline bij leren aan de jeugd.

    C) Bij zware delicten, zoals verkrachting, moord, geweldpleging, oplichting:

    - dubbele nationaliteit = 15 jaar detentie met arbeid dan uitzetting (verbannen).

    - Alleen Nederlandse nationaliteit = minimaal 20 jaar detentie met arbeid.

    D) Iedereen met TBS vervangen de straf vervangen voor levenslang (tussen 6 planken de gevangenis verlaten) en nooit één dag verlof.

    E) Invoeren van minimum straffen voor meerdere delicten, zoals bijvoorbeeld oplichting, inbraak, vandalisme (met grote schade) minimaal 10 jaar detentie.

    F) Invoering van zware arbeid voor gedetineerden, laat ze de wegen, bossen en stranden maar onderhouden. Werkdagen van 10 uur per dag.

    G) Alleen uitkering voor alleen staande ouders met kinderen tot 14 jaar. Geen kinderen dan ga je werken.

    H) Alleen WAO uitkering voor in Nederland wonende mensen.

    I) Geen kinderbijslag voor kinderen die buiten de Nederlandse grenzen wonen.

    J) Deprivatisering NUTS bedrijven en openbaarvervoer.

    K) Deprivatisering Schiphol en verspreiding van Schiphol (Europese vluchten naar Lelystad).

    L) Sport meer stimuleren op scholen, weer verplicht schoolzwemmen en minimaal 3 uur sport per week in de onderbouw en 5 uur sport in de bovenbouw.

    M) Dierenleed verzachting, schaalverkleining van veehouderijen.

    N) Dierenmishandeling met minimale gevangenisstraffen bestraffen.

    O) Opheffen van het Pikmeer-Arest, ambtenaren kunnen weer vervolgd worden voor blunders.

    P) Openen van diverse doofpot dossiers en onderzoeken van besluiten:

    - Enschede vuurwerkramp

    - Moord Pim Fortuyn

    - ESF fraude

    - Val van Srebrenica

    - Betuwelijn verspilling

    - Tolpoorten problematiek

    - Geen financiële steun aan startende partijen en een maximum aan fondsen?

    Q) Rendabel maken Betuwelijn, door o.a. openstelling van het spoor voor personen vervoer.

    R) Uitbreiding van de Marine, Luchtmacht en Landmacht. Meer inzetten ook waar hongersnood en natuurrampen hebben plaatsgevonden.

    S) Complete onafhankelijkheid voor de Antillen. Dus ook complete herziening van betalingen en andere vormen van steun.

    T) Hervorming van procedures voor het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit.

    U) Milieu vervuiling zwaarder straffen, bijvoorbeeld lozing van grote hoeveelheden chemicaliën zou dan minimaal 15 jaar opleveren…

    V) Bij verkeersovertredingen boetes opleggen naar inkomen, dus hoe meer iemand verdient hoe hoger de boete, is eerlijker en doeltreffender (inkomen van €3500,- of meer lacht om een boete van €130,- maar minder om een boete van €350,- ).

    W) Opheffen van de diversiteit aan publieke omroepen, naar BBC model invoering van een publieke omroep voor radio en TV, miljoenen besparing.

    X) Publieke omroepen eigen koers laten varen, niet concurreren met de commerciële zenders.

    Y) Herziening ziekenfonds, totale verbetering van de zorg.

    Z) Oprichting van SDLPN!

  • J.W.

    Klinkt goed.

  • Tal1970

    Ach ik heb zo mijn ideeën… :D

    De mensen die ECHT Arbeidsongeschikt zijn of een alleen staande ouder, die dus financiële hulp nodig hebben die moeten het krijgen, de rest mag werken voor zijn centen.

    Kwakzalvers maken stinkende wonden… Groenlinks, D’66, PvdA en de linkse CDA tak zijn met recht de grootste kwakzalvers. Met leugens en bangmakerij binden ze het volk aan zich… het is een echte schande…. Huichelen en voorliegen, mensen de dood in jagen, angst zaaien, dat zijn praktijken die je ziet in dictaturen. Elke oppositie wordt verketterd… en je ziet dat de CDA zijn beschermheer kwijt is en gelijk een dolende schim in de spelonken van verderf is geworden.

    Democratie? Hypocratie kun je het beter noemen. Echte stappen durven ze niet te ondernemen, te bang om 5% van de huidige kiezers te verliezen… en als één van hen standpunten toch niet aanslaat en de oppositie de steun van het volk krijgt dan zie je ze draaien en huichelen… en dan toch maar weer even hetzelfde zeggen, maar in net iets andere woorden… Of net doen of je er ook iets aan wil doen… maar dat natuurlijk alleen maar totdat de NRC, Volkskrant, VARA en de NOS er geen aandacht meer aanbesteden… pats boem onderwerp dood… nog een paar stuiptrekjes. Probleem opgelost.

    Paar mooie voorbeelden: Srebrenica, Pim, ESF,

    Rapport over Srebrenica komt uit, bevat vernietigende conclusies voor de PvdA, wat doet de meester der Hypocrieten (Wim K.)? Juist zogenaamd heel nobel vlak voor de verkiezingen het kabinet laten vallen. In plaats van her te bespreken… dit is wel de doofpot affaire van de afgelopen drie eeuwen. Want die paar weken hadden ze nog kunnen uitzitten, na alle keren dat ze eerder hadden moeten aftreden maar zo graag bleven zitten op het pluche… maar de uitslag van dat rapport zou desastreus zijn voor de PvdA. Dus DAN opeens laten ze het kabinet wel vallen.

    Pim Fortuyn kreeg geen bescherming, we kennen de gevolgen. Maar nadat de ruggengraat uit de LPF (vakkundig) was verwijdert was het een loze bende geworden. Dus viel het kabinet, iets wat de PvdA wel heel goed uitkwam. En wat doet een PvdA rechter die tilt met zeer zwakke excuses het proces van hen knecht over de verkiezingen, zodat links niet WEER slecht in het nieuws komt zo vlak voor de verkiezingen. En vervolgens claimt die PvdA rechter, dat Volkert v/d Graaf geen (let wel) GEEN politieke moord heeft gepleegd… op de dag van de moord stond de LPF boven alle andere partijen in de peilingen… Pim zou de nieuwe premier worden… maar het was geen politieke moord… stel je eens voor zeg dat zou helemaal de doodklap zijn voor de PvdA.

    En Ad Melkert was verantwoordelijk voor een Miljarden schuld aan de EU… er was totaal geen enkele toezicht geweest op de vele uitgave aan zinloze en geld verspillende linkse ideeën… daardoor moet Nederland miljarden EUROS terugbetalen aan de EU…

    Maar de Hypocrieten gaan weer verder met de orde van de dag… een 2 (maximaal 3) partijen stelsel is de oplossing… dan hoeft het verstand niet steeds toe te geven aan de “weldoeners”. Dan moet iedere politicus eindelijk kleur bekennen… de helft van de CDA naar links en de andere helft naar de visie voor een juiste toekomst :D

    Dan kunnen Balkenende en Bos hand in hand geld over de balk het bos in smijten. Links zei bij het vorige kabinet de mensen (kiezers) krijgen waarom ze gevraagd hebben.. .:D dat krijgen ze nu zeker zo meteen moeten we weer mega gaan bezuinigen… en dan moet je de PvdA weer horen :D

  • Lana

    Alleen met “R” kan ik het niet helemaal eens zijn. Kun je dat eens nader toelichten? Er wordt al genoeg aan defensie uitgegeven.

    Waar staat SDLPN voor? (Z)

    Nu ik het nog eens overlees, waarvoor bij Dierenmishandeling minimale gevangenisstraffen? Ik ben voor maximale! (N)

    Verder mis ik iets over de toenemende islamisering. Moeten we daar geen aandacht aan besteden?

  • Tal1970

    Hoi Lana, even wat antwoorden:

    R). I.v.m met de reactivering (punt B) van de dienstplicht heb je weer genoeg mensen om de marine, etc uit te breiden. En als je deze mensen dan vervolgens inzet in rampgebieden leren ze gelijk omgaan met stress, angst en tegenslag. En dan zien ze ook nog eens wat anders dan die betonblokken uit Kralingen en Amsterdam Z.O. :D Daarnaast door daar de nood daar te ledigen is er minder behoefte om naar Europa toe te komen.

    Z). De SDPLN = Sociaal Democratische Liberale Partij Nederland

    Mijn idee voor een Politiek partij, eventueel door samengaan van diverse parijen… :D

    Islamisering? Tja dat is een probleem, maar door Nederland nog minder aantrekkelijk te maken, radicale het land uit te zetten en geen dubbele nationaliteiten toe te staan kom je ene heel eind.

    Iedereen met een dubbele nationaliteit raakt in principe eerst de Nederlandse nationaliteit kwijt en moet vervolgens een proces doorgaan (± 20 jaar durend) voordat de Nederlandse nationaliteit kan worden verkregen (allemaal al uitgewerkt van het hoe en wanneer).

    Verder om recht te hebben op zorg, kinderbijslag en uitkeringen moet je de Nederlandse nationaliteit bezitten. Gezien ruim 54% een WW of WAO heeft ben je die al kwijt.

    Verder door weer les te geven op de scholen over de NEDERLANDSE geschiedenis en de godsdiensten wat meer besef van Nederland bij de jeugd brengen. Wie en wat we zijn en waren.

  • Lana

    Klinkt niet gek!;)

  • Tal1970

    En doe je mee? :D

  • Lana

    Als ik jonger was zou ik het misschien wel doen. Nu laat ik het aan de generatie na mij over om politiek actief te zijn.

  • Tal1970

    Politiek is toch niet leeftijd gebonden… :D