Wilders verdacht om uitspraken

  • Lotje

    Ga dat balletje nou weer rollen ?OM merkt Wilders aan als verdachteUpdate: donderdag 9 okt 2014, 09:50 Het OM heeft Geert Wilders aangemerkt als verdachte. Hij zal onder meer worden verhoord over zijn uitlatingen op de avond van de gemeenteraadsverkiezingen, waarop hij zijn aanhangers vroeg of ze meer of minder Marokkanen wilden.Het OM heeft nog niet definitief besloten tot vervolging over te gaan. Maar gezien de verdenking, verwacht het OM wel dat dit gaat gebeuren.Wilders wordt verdacht van belediging van een groep mensen op grond van ras en van het aanzetten tot discriminatie en haat. Na Wilders' uitspraken is 6400 keer aangifte gedaan. Het OM heeft de uitspraken uitvoerig geanalyseerd.

    bron NOS

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    hahah   , soms denk ik weer .  Wilders komt weer aan het licht . Goed voor zijn image

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    Douce
    fitz

    M.i. is dit al een verloren zaak voor het om, immers “marokkaan” is geen ras maar een nationaliteit. Volgens mij behoren de marokkanen tot het arabische ras. En voor discriminatie en aanzetten tot haat is wilders al eens vervolgd waarbij ook vrijspraak volgde. Ben dus benieuwd naar de afloop.

     

    Hoe je het in de huidige Nederlandse samenleving ook wendt of keer, Marokkanen veroorzaken veel last. Daar hoef je geen Wilders voor te heten om dat te constateren. En aanzetten tot haat? De meeste mensen zijn bepaalde groepen zonder Wilders ook al meer

    HIER BEN IK HET MEE EENS

    Ik stem niet op de PVV, ook deze partij weet - net zo min als alle andere partijen - geen plan de campagne te bedenken om het zooitje ongeregeld in te dammen.

    Maar goed, de zwarte piet is inderdaad weer “getrokken” en daarmee is er weer lekker zand in de oogjes gestrooid om niet te kunnen zien waar het werkelijk om gaat. (En natuurlijk weet ik na ampele overweging wie jij bent).

     

     

     

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Gonnie

    En wie is Godfried van Bouillon.?

    Een bekende van het oude politiekbord met een nieuwe nicknaam.?:D  

    .

  • Lotje

     EenVandaag: Geert Wilders 10 jaar beveiligdGeschreven: 09 oktober 2014 Deze maand is het 10 jaar geleden dat de beveiliging van Geert Wilders begon. Wilders, toen net uit de VVD gezet, had als kamerlid al enkele jaren scherpe kritiek op de islam. Vanwege die kritiek krijgt hij ernstige doodsbedreigingen.

    De dreiging is zo groot, dat Wilders sinds november 2004 geen stap meer mag zetten zonder beveiligers. Hij woont ook niet meer in een normaal huis, maar in een speciaal “safe-house”.

    In EenVandaag vanavond een uitgebreid interview met de PVV-leider, over die bedreigingen ‘soms ben ik bang, soms niet’, over de zware beveiliging ‘ik kan me niet meer voorstellen hoe het is om alleen over straat te lopen’ en over de vraag of hij nog zicht heeft de op de werkelijkheid: ‘ik weet heel goed wat er leeft’.

    In het gesprek gaat Wilders ook in op de aard van de bedreigingen en praat hij over zijn toekomstplannen als politicus: ‘ik word Minister-President’.

    http://www.pvv.nl/index.php/36-fj-related/geert-wilders/7931-eenvandaag-geert-wilders-10-jaar-beveiligd.html

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    Sietse45

    Die clown heeft een mooi kapitaal gekost zo langzamerhand.

    Dus jij wil een stel Marokanen bij jou in de buurt . ??? Zo te zien wonen er daar in Friesland geen buitenlanders……En heb je er nooit mee te doen gehad……

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Gonnie

    Godfried van Bouillon
    Hillegonda

    En wie is Godfried van Bouillon.?

    Een bekende van het oude politiekbord met een nieuwe nicknaam.?:D  

     Godfried van Bouillon  Godfried van Bouillon1060-1100Hertog van Neder-LotharingenPeriode1089-1100VoorgangerKoenraadOpvolgerHendrik IVoogd van het Heilig GrafPeriode1100VoorgangerNieuwe titelOpvolgerBoudewijn I van JeruzalemGraaf van VerdunPeriode1086-1095VoorgangerMathilde van ToscaneOpvolgerDiederik I van MontbéliardHeer van BouillonPeriode1076-1095VoorgangerGodfried III van Lotharingen VaderEustaas II van BoulogneMoederIda van VerdunGodfried van Bouillon (Boulogne-sur-Mer of Baisy-Thy18 september 1060 -Jeruzalem18 juli 1100) was (als Godfried IV) hertog van Neder-Lotharingen(van 1089-1100) en één van de leiders van de Eerste Kruistocht. Hij werd tevens uitgeroepen tot de eerste koning van het koninkrijk Jeruzalem maar weigerde die titel.Godfrieds ouders waren graaf Eustaas II van Boulogne en Ida van Verdun, zuster van hertog Godfried met de Bult die hem in 1076 had aangeduid als zijn erfgenaam. Keizer Hendrik IV van het Heilige Roomse Rijk echter besloot het hertogdom aan zijn eigen zoon Koenraad te geven en enkel Bouillon en hetmarkgraafschap Antwerpen aan Godfried. In 1089 kreeg Godfried dan toch het hertogdom in handen, als beloning voor zijn diensten in de oorlog van de keizer tegen de Saksen en tegen paus Gregorius VII.

     

    Ach daar was ik niet zo nieuwsgierug naar wie jij je uitgeeft, maar ik houd van openheid en wil graag weten wie jij bent. Ik vind het anders zo stiekem gedoe.

    Tenzij jij werkelijk als nieuwe prikker hier komt, en je dat gekozen hebt als nicknaam.:) 

    .