Voedingsindustrie verantwoordelijk voor obesitas golf

  • Adpattaya

    Weer een goed programma uitgezonden door de NTR (tu).

    Voedingsindustrie verantwoordelijk voor obesitas golf…… (td)?! Deel 2 en 3 moeten nog uitgezonden worden, maar het eerste deel is te zien bij uitzending gemist.

    http://programma.ntr.nl/10132/focus/detail/aflevering/6000006497/Wie-maken-je-dik?

  • Sfred+

    Natuurlijk is het voor mensen zoals jouw een goed programma, de schuld wordt weer eens bij een ander gelegd. Het is altijd een ander zijn schuld, de schuld legt nooit bij ons zelf, dus ook bij MIJ. We zijn vergeten dat elke pondje door het eigen mondje gaat. Gezeik op niets af, gewoon niet zoveel vreten en zuipen…………….

  • Douce.

    Een uitstekend programma, dat o.a. laat zien hoe mensen verslaafd raken aan gemanipuleerd voedsel.

    Was al van plan het te plaatsen!

    Het getoonde onderzoek is gelukkig gebaseerd op zeer veel en een verscheidenheid wetenschappelijke proeven in een veelheid van jaren. De man die daar tientallen jaren geleden mee begon (niet de eerste de beste…), is verguisd en uitgelachen, je hebt kunnen zien waar dit toe heeft geleid. Gelukkig gaan de ogen van een grote schare van wetenschappers open.

    Geld…..maakt meer kapot dan je lief is.

    De uitzending van deel 2 en 3, heb ik reeds in mijn agenda staan.:)

    PS. toen ik jaren geleden reeds van het e.e.a. gewag maakte, was ik net een roepende in de woestijn. Gelukkig gaan steeds meer mensen het belang inzien van de (volks)gezondheid. Nu de overheden, beleidsmakers en een (te) groot deel van het bedrijfsleven nog.

    Douce

  • Sfred+

    De schuld van een ander ik weet het. Je mond wordt met een breekijzer opengemaakt en een vergiet met geweld in je keel geramd.

    gewoon normaal eten en drinken en wat aan lichaamsbeweging doen, niets aan het handje…………..

  • Douce.

    Heb je die uitzending gezien en gevolgd? Zo ja, zou je beter kunnen weten. Zo nee, weet je niet waarover het gaat.

    Douce

  • Adpattaya

    Natuurlijk is het voor mensen zoals jouw een goed programma, de schuld wordt weer eens bij een ander gelegd. Het is altijd een ander zijn schuld, de schuld legt nooit bij ons zelf, dus ook bij MIJ. We zijn vergeten dat elke pondje door het eigen mondje gaat. Gezeik op niets af, gewoon niet zoveel vreten en zuipen…………….

    Je zou met je paranormale helder wetende gave iets moeten gaan doen, je hebt die uitzending niet eens bekeken en weet precies te vertellen hoe het zit (td). Ik hoef niet te vertellen hoe jij in elkaar zit, want iedereen kan voor zichzelf een goed beeld over jou vormen :)-D.

    Het gaat er niet om wat er geplaatst wordt maar wie het plaatst, en ik vind het ondertussen behoorlijk vervelend worden, meneer de betweter (td). Ondertussen begint het op een hetze tegen mij te lijken, en dat is hier dan moderator (td).

  • Adpattaya

    Een uitstekend programma, dat o.a. laat zien hoe mensen verslaafd raken aan gemanipuleerd voedsel.

    Was al van plan het te plaatsen!

    Het getoonde onderzoek is gelukkig gebaseerd op zeer veel en een verscheidenheid wetenschappelijke proeven in een veelheid van jaren. De man die daar tientallen jaren geleden mee begon (niet de eerste de beste…), is verguisd en uitgelachen, je hebt kunnen zien waar dit toe heeft geleid. Gelukkig gaan de ogen van een grote schare van wetenschappers open.

    Geld…..maakt meer kapot dan je lief is.

    De uitzending van deel 2 en 3, heb ik reeds in mijn agenda staan. :)

    PS. toen ik jaren geleden reeds van het e.e.a. gewag maakte, was ik net een roepende in de woestijn. Gelukkig gaan steeds meer mensen het belang inzien van de (volks)gezondheid. Nu de overheden, beleidsmakers en een (te) groot deel van het bedrijfsleven nog.

    Precies Douce, die glocosestroop is een zeer venijnig goedje, mensen reageren er op een soortgelijke manier op als bij drugs. Dat zal allemaal natuurlijk bewezen onzin zijn, volgens sommige mensen, maar ik hecht meer waarde aan wat die wetenschappers zeggen die in deze uitzending te zien waren! Zij konden toen (ruim 20 jaar geleden) vertellen dat er nu een groot probleem zou zijn met overgewicht, gekoppeld aan ‘verkeerde’ voeding.

  • Boris

    In het begin van de docu wordt het al gezegd: “ze zeggen dat het je eigen schuld is, maar het tegendeel is aangetoond”.

  • Adpattaya

    Heb je die uitzending gezien en gevolgd? Zo ja, zou je beter kunnen weten. Zo nee, weet je niet waarover het gaat.

    Dat is vragen naar de bekende weg, hij heeft heel die uitzending niet gezien, hij zit gewoon wat te blaten (td).

  • Boris

    Het heeft niets te maken met “dat elke pondje door het eigen mondje gaat”.

    De voedingsindustrie heeft bewust mensen verslaafd gemaakt aan hun produkten door allerlei toevoegingen (smaakversterkers) waardoor mensen teveel eten.

    Gezeik op niets af, gewoon niet zoveel vreten en zuipen.

    Een totaal ongenuanceerde uitspraak.